Aktualności

Poranne zajęcia (09/11/2016)

Zapraszamy na poranne zajęcia w poniedziałki i czwartki o godz.... więcej...

 

Zapraszamy na zajęcia "FitMama" (09/11/2016)

Zapraszamy na zajęcia w: Poniedziałki i środy o godz. 11.00 oraz w piątki o godz... więcej...

 

Pro-Active Fitness - plan zajęć

Na wszystkie zajęcia w klubie obowiązuje rezerwacja: telefoniczna, sms-owa lub on-line.

Tel. kom.: 609 890 540

Rezerwacja on-line

 

SALA A
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
8 - 9

 

 

 

 Body Shape

Marta

   
9 - 10

FITciąża   

Marta

 

FITciąża

Marta

  FITciąża

Marta

 

 
11 - 12

FITmama

Marta

 

FITmama 

Marta 

     
12-13         FITmama      Marta 

 

12-16  Przerwa
16-17 Zdrowy kręg.  Dorota S.    Zdrowy kręg.  Dorota S.      
17-18

SlimFit

Marzena

Body Ball
Ania

 SlimFit

Marzena

Super Forma

Marta

 

     Body Ball        Ania

  

 
 
18-19 Zdrowy kręg.
Małgosia H.
Zumba
Dorota Sz.
Zdrowy kręg.
Małgosia H.
Zdrowy kręg. Małgosia H.

      Zumba         Dorota Sz.

 
19-20 Płaski brzuch
Ania

TBC

Marzena

Antycellulit Workout

Marta

Super brzuch i pośladki
Marzena

 Stretching
Ania

 

 
20-21

 

 

Pilates

Kasia

Stretching
Ania

 Pilates

Kasia

  

 
 
21-21.30      
 
 
 

 

SALA B
Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
             
9.30-10.30  
 
 
 
     
 
17.30-18.30

 

     

 

 

 
 
 
 
18.30-19.30       

 

 
 
 
19.30-20.30      Joga na stres                    
Paweł G.

 

 

 

 
 
 
 
20.30-21.00  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Opis zajęć

 

Zdrowy kręgosłup

Trening specjalistyczny, oparty na ćwiczeniach wzmacniających, elongacyjnych, oddechowych i rozciągających, dzięki któremu pozbędziesz się wszelkich bóli okolic kręgosłupa, bioder i karku, a wzmacniając mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków – zadbasz nie tylko o sylwetkę, ale i prawidłową postawę ciała. W efekcie poczujesz się zdrowiej, będziesz lepiej się prezentować i wyglądać.

Pilates

Pilates to rodzaj ćwiczeń fizycznych opierających się na najbardziej naturalnym ruchu ciała. Jest to również sposób pojmowania własnego ciała lub nauka o nim. Ten doskonały system ćwiczeń opracowany przez Josepha H. Pilatesa - ponad 80 lat temu, to gimnastyka składająca się z serii, które koncentrują się przede wszystkim na mięśniach brzucha, szczególnie tych głębiej położonych. Ćwiczenia Pilatesa wzmacniają również i rozciągają całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp. Ten wyjątkowy system ćwiczeń kształtuje długie, sprawne i proporcjonalnie ułożone mięśnie - jak u tancerza.

 

Stretching

Ćwiczenia rozciągające mięśnie całego ciała. Poprawia elastyczność i ruchomość w stawach. Prowadzony przy spokojnej muzyce, często zakończony sekwencją relaksacyjną.

Body Ball

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. To bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

 Zumba

Zumba jest połączeniem tańca i aerobiku z latynoamerykańską i międzynarodową muzyką. Zajęcia składają sie z szybkich i wolnych rytmów, stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania i prowadzą do rzeźbienia sylwetki: pośladki, nogi, dolne partie pleców, brzuch i ramiona. Aby opanować Zumbę niekonieczna jest znajomość kroków tanecznych, dlatego nie tylko osoby tańczące odnajdują się w tych zajęciach. Podczas zajęć powstaje luźna atmosfera zabawy co dodaje odwagi nietańczącym, nowo dołączającym do grupy i tym którzy do tej pory nie przepadali za zajęciami fitness. Zumba jest przeznaczona dla wszystkich niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie.

 

Płaski brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to układ choreograficzny, po którym następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni brzucha.

 

TBC

Trening o średniej i dużej intensywności. Zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pracę nad poszczególnymi mięśniami całego ciała. W tej lekcji wykorzystuje się wszelkiego rodzaju sprzęt wzmagający pracę mięśni. Dzięki temu przyspieszasz moment uzyskania zdrowego, wysportowanego ciała.

 

Antycellulit Workout

Wiele kobiet walczy z niechcianą skórką pomarańczową. Zajęcia Antycellulit Workout to trening ukierunkowany na zmniejszenie cellulitu. Efektem dodatkowym jest zmniejszenie obwodu ud, a także wygładzenie nierówności skóry. Na zajęciach wykonujemy serię ćwiczeń mięśni ud, pośladków i brzucha, czyli tych miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz. Dodatkowo na zakończenie każdych zajęć wykonujemy automasaż przy użyciu małej piłeczki z kolcami, która pobudza skórę i pomaga usunąć nadmiar płynów nagromadzonych w tych partiach ciała.

SlimFit- Nowość! 

SlimFit to zróżnicowane zajęcia kształtujące sylwetkę, ujędrniające ciało, a także przyczyniające się do zmiejszenia obwodów w newralgicznych partiach ciała. Na zajęciach pojawiają się elementy interwałów, praca z piłkami, hantlami lub gumami. Zajęcia w grupie to wzajemna motywacja,a co za tym idzie osiąganie maksymalnych efektów.

 

Power kick

Ćwiczenia o wysokiej intensywności, z elementami ciosów i kopnięć, które wplecione są w układ choreograficzny w początkowej części zajęć. Druga część zajęć obejmuje wzmacnianie całego ciała. Power kick jest formą fitness przeznaczoną dla osób, które chcą rozładować energię, poprawić wydolność, wymodelować sylwetkę, zgubić kilka kilogramów, a przy tym lubią się porządnie zmęczyć i dobrze bawić.

 

Trening obwodowy 10x10

Trening obwodowy to ogólnorozwojowy trening, ukierunkowany na poprawę kondycji oraz kształtowanie i wzmacnianie wszystkich grup mięśniowych. Na każdej z 10 stacji ćwiczymy przez 1, 5 minuty wykonując 1 ćwiczenie. Obwód powtarzamy 3 razy. W czasie zajęć mogą ćwiczyć osoby o różnym poziomie zaawansowania, bo każdy wykonuje ćwiczenia na maksimum swoich możliwości, a nie wg tempa, które narzuca grupa. Dzięki temu efektywność tej formy treningu jest bardzo wysoka. Serdecznie zapraszam, szczególnie jeśli lubicie wyzwania i ostry wycisk.

Fit Ciąża

Zajęcia fitness dostosowane specjalnie do kobiet w ciąży. Trzeba tutaj nadmienić, iż aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na samopoczucie i zdrowie kobiet ciężarnych. Uczestnictwo w zajęciach fit ciąża pozwoli zwiększyć odporność na wysiłek w czasie ciąży i podczas porodu. Ćwiczenia rozwijają ogólną sprawność fizyczną oraz wpływają pozytywnie na układ krążenia. Podczas zajęć koncentrujemy się również na wzmacnianiu mięśni Kegla (dna miednicy), które w tym czasie szczególnie narażone są na rozciąganie przez stale rosnący brzuszek:).Ważne jest aby przed przystąpieniem do ćwiczeń każda kobieta zapytała  swojego lekarza ginekologa, czy nie ma ewentualnych przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach.

 

FITmama

Zajęcia są przygotowane specjalnie dla mam z dziećmi w wieku niemowlęcym.  Trening ułożony jest tak, aby mamy mogły wykonywać go w obecności swoich pociech, a nawet razem z nimi, co sprzyja pogłębieniu ich więzi a także pozwala szybko wrócić do formy po porodzie.

Joga na stres

„Joga na Stres” proponuje Wam czerpanie z wielu źródeł, celem uzyskania jak najkorzystniejszych rezultatów. Przede wszystkim oprzemy się na spokojnej hatha jodze(Shivananda, Iyengar, joga akademicka), poszerzonej o ćwiczenia oddechowe i koncentrację umysłu. Będą również wykorzystywane praktyki jogi kundalini, Qigong i wiele innych, a zwieńczeniem każdych zajęć będzie rozbudowana relaksacja oparta na treningu autogennym Schultza, lub relaksacji Jacobsena.

Joga Ashtanga

To dynamiczna, płynna i, w porównaniu do innych metod, siłowa forma jogi. Polega na praktykowaniu określonego układu pozycji (tzw. serii) w rytm głębokiego oddechu Ujjayi („zwycięski oddech”), który pomaga obudzić wewnętrzną uważność. Intensywna praktyka ashtangii działa silnie oczyszczająco na organizm, buduje siłę i elastyczność, natomiast powtarzalność sekwencji pomaga skierować uwagę do wewnątrz i utrwalać nieoceniającą postawę.

 Na zajęciach będziemy praktykować Pierwszą Serię Ashtangii w stylu prowadzonym i skierowanym na właściwe ułożenie ciała („alignemnt oriented”) w asanach, aby poprzez technikę wydobyć głębokie fizjologiczne korzyści praktyki.  Budujemy siłę, wytrzymałość i koncentrację.

 

 

Karta Fit-Profit      Karta Fit-Sport      Karta Benefit Systems     Multikarta Ok System     Sport Park
Body Art      Open Mind      Fuji San     Fabryka Siły Jestem FIT