Aktualności

Poranne zajęcia (09/11/2016)

Zapraszamy na poranne zajęcia w poniedziałki i czwartki o godz.... więcej...

 

Zapraszamy na zajęcia "FitMama" (09/11/2016)

Zapraszamy na zajęcia w: Poniedziałki i środy o godz. 11.00 oraz w piątki o godz... więcej...

 

Zdrowy kręgosłup, Pilates, Body Ball

Zdrowy kręgosłup, pilates

Zdrowy kręgosłup

Trening specjalistyczny, oparty na ćwiczeniach wzmacniających, elongacyjnych, oddechowych i rozciągających, dzięki któremu pozbędziesz się wszelkich bóli okolic kręgosłupa, bioder i karku, a wzmacniając mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków – zadbasz nie tylko o sylwetkę, ale i prawidłową postawę ciała. W efekcie poczujesz się zdrowiej, będziesz lepiej się prezentować i wyglądać.

Przeznaczony dla osób: początkujących i średniozaawansowanych
Główny cel: wzmacnianie mięśni tułowia, niwelowanie bólu oraz rozcąganie kręgosłupa, korygowanie postawy.

Pilates

Metoda Pilates to rodzaj ćwiczeń fizycznych opierających się na najbardziej naturalnym ruchu ciała. Jest to również sposób pojmowania własnego ciała lub nauka o nim. Ten doskonały system ćwiczeń opracowany przez Josepha H. Pilatesa - ponad 80 lat temu, to gimnastyka składająca się z serii, które koncentrują się przede wszystkim na mięśniach brzucha, szczególnie tych głębiej położonych. Ćwiczenia Pilatesa wzmacniają również i rozciągają całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp. Ten wyjątkowy system ćwiczeń kształtuje długie, sprawne i proporcjonalnie ułożone mięśnie - jak u tancerza.

Przeznaczona dla osób: dla każdego
Główny cel: poprawa sprawności fizycznej, wzmocnienie kręgosłupa i mięśni brzucha, modelowanie sylwetki.

Body Ball

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. To bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

Przeznaczony dla osób: początkujących
Główny cel: modelowanie ciała, wzmocnienie mięśni stabilizujących, zapobieganie bólom kręgosłupa

 

Karta Fit-Profit      Karta Fit-Sport      Karta Benefit Systems     Multikarta Ok System     Sport Park
Body Art      Open Mind      Fuji San     Fabryka Siły Jestem FIT