Aktualności

Poranne zajęcia (09/11/2016)

Zapraszamy na poranne zajęcia w poniedziałki i czwartki o godz.... więcej...

 

Zapraszamy na zajęcia "FitMama" (09/11/2016)

Zapraszamy na zajęcia w: Poniedziałki i środy o godz. 11.00 oraz w piątki o godz... więcej...

 

Zajęcia Fitness

Zajęcia Fitness

Jeśli Twoim celem jest wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała... wybierz zajęcia wzmacniające !

TBC

Zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pracę nad poszczególnymi mięśniami całego ciała. W tej lekcji instruktorzy wykorzystują wszelkiego rodzaju sprzęt wzmagający pracę mięśni. Dzięki temu przyspieszasz moment uzyskania zdrowego, wysportowanego ciała. Dodatkowo, zastosowane w treningu obciążenie – sprzyja zatrzymywaniu wapnia i zapobiega rzeszotnieniu kości.

Przeznaczony dla osób: zaawansowanych i średniozaawansowanych
Główny cel: kształtowanie sylwetki, sprawność, wzmocnienie kości

ABT

W tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja o średniej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, w bezpiecznych, nie obciążających stawów pozycjach. Każda osoba wykonuje tyle, ile jest w stanie, a te które rozpoczynają przygodę z fitnessem – co drugie, bądź czwarte powtórzenie.

Przeznaczony dla osób: średniozaawansowanych i początkujących
Główny cel: kształtowanie okolicy talii, wyszczuplanie pośladków i bioder

Step

Trening o średniej i dużej intensywności z wykorzystaniem stopnia połączone w układ choreograficzny. Różnorodność kombinacji znakomicie rozwija koordynację ruchową, a zajęcia wpływają wzmacniająco na układ sercowo-naczyniowy. Regularne ćwiczenia stepu poprawiają kondycję oraz kształtują uda i jędrne pośladki. W zależności od stopnia zaawansowania, choreografie składają się z prostych lub bardziej złożonych kroków.

 

Przeznaczony dla osób: średniozaawansowanych i zaawansowanych
Główny cel: wzmocnienie dolnych part ciała, poprawa kondycji.

 

Fat Burner

Jeśli potrzebujesz zgubić trochę kilogramów, walczysz z nadwagą a jednocześnie chcesz poprawić kondycję... wybierz trening aerobowy (kardio)

Fat Burner

Jest treningiem specjalistycznym, bazującym na podstawowych oraz bardziej zaawansowanych krokach aerobiku, które łączy się w układy choreograficzne. W tej lekcji tętno utrzymywane jest na poziomie 65-75% maksymalnych możliwości organizmu (około 130 uderzeń/ minutę) przez cały czas trwania zajęć. Nie wykonuje się tu ćwiczeń wzmacniających na matach. Efekt uwalniania tłuszczy uzależniony jest tu od intensywności zajęć i zachodzi jedynie przy umiarkowanej aktywności fizycznej.

Przeznaczony dla osób: średnio zaawansowanych i zaawansowanych
Główny cel: spalenie nagromadzonej tkanki tłuszczowej, intensywny ruch i zabawa

Płaski brzuch

Doskonały trening kondycyjny dla każdego, który nie przeciąża żadnej partii mięśni, a wzmacnia je i rozwija koordynację ruchową. Dzięki niemu spalasz mnóstwo kalorii. Pierwsza część zajęć to bardzo długi układ choreograficzny oparty na krokach podstawowych natomiast druga ukierunkowana przede wszystkim na kształtowanie mięśni brzucha stanowi świetne dopełnienie zajęć.

Przeznaczony dla osób: zaawansowanych i średniozaawansowanych
Główny cel: kondycja i wytrzymałość, poprawa koordynacji oraz pamięci ruchowej

Karta Fit-Profit      Karta Fit-Sport      Karta Benefit Systems     Multikarta Ok System     Sport Park
Body Art      Open Mind      Fuji San     Fabryka Siły Jestem FIT